S.O.S. csomagok GY.I.K.

Mit tartalmaz az S.O.S. Ajándék csomag?

A csomag minden esetben tartalmazza az alábbiakat:

  • Friss virágcsokor, szezonális virágokból (gyakran rózsa)
  • Különleges kézműves csokoládé 
  • Alkoholmentes ital (Kézműves szörp) vagy
  • Alkoholos ital (Minőségi bor)
  • S.O.S. kiszállítás a megrendelőnek 24 órán belül Budapesten és előzetes egyeztetés esetén az agglomerációban

Minden csomag részletes leírását megtalálod a szolgáltatások menüpont alatt.

A csomag tartalma minden esetben prémium minőségű, gondosan összeállított ajándék, az aktuális készlet és beszállítók függvényében.

A termékek márkája és típusa az aktuális készlettől és évszaktól függően változhat, de értékben és minőségben azonos kategóriát képviselnek.

Melyik csomagot érdemes választanom?

  • Basic – ha egy kedves, gyors figyelmességre van szükség
  • Classic – ha szeretnél egy kicsit több eleganciát és tartalmat
  • Deluxe – ha igazán szeretnél „helyzetet menteni”, vagy különlegesebb pillanatot teremteni

Mennyibe kerül pontosan a csomag?

Az S.O.S Ajándék csomag már 19 900 Ft-tól elérhető, melynek ára a csomag tartalmától függően változik, de minden esetben tartalmazza a következőket:

  • az ajándékok és csomagolás költségét,
  • igény esetén kísérőkártya
  • a szervezési és szolgáltatási díja

Az ár nem tartalmazza a speciális igények felárát, illetve a kiszállítás költségét.
Extra opciók: (egyedi ár alapján)

  • Expressz kézbesítés
  • Extra virágmennyiség 

Áraink az áfát tartalmazzák és forintban értendőek.

Mi van, ha szeretnék valamit módosítani a csomagon?

Az „S.O.S Ajándék” csomag alapvetően fix tartalmú, hogy biztosítani tudjuk a 24 órán belüli kézbesítést.

Kisebb módosítás lehetséges, a csomagok tartalma variálható. Ebben az esetben mindenképpen személyes (email vagy telefon) egyeztetés szükséges.

Visszamondhatom a rendelést?

Igen, de mivel a szolgáltatás sürgősségi jellegű, a visszamondás feltételei eltérnek az általános 14 napos elállási jogtól.

  • A rendelés leadását követő 2 órán belül ingyenesen visszamondható.
  • A kézbesítés megszervezése után már csak részleges díjvisszatérítés lehetséges, mivel a költségek azonnal felmerülnek (virág, csomagolás, futár).

Ez megfelel a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) a) pontjának, amely szerint egyedi, azonnali teljesítésű szolgáltatás esetén az elállási jog korlátozható.

Mennyire gyors a kiszállítás?

A rendelés leadása után 4–24 órán belül elkészítjük és átadjuk neked, hogy te adhass ajándékot.

Mit tehetek, ha már túl későnek tűnik?

Írj vagy hívj minket. Sokszor az utolsó percekben is találunk megoldást.

Mi történik, ha a címzett nem elérhető?

Ha a címzett nem található a megadott címen, a futár telefonon felveszi vele a kapcsolatot. Ha a kézbesítés mégis meghiúsul, újraküldésre díjazás ellenében van lehetőség, vagy a csomagot az ügyfél kérésére visszaszállítjuk.
A szolgáltatási díj (csomag árának 30%) és a futár költség ilyen esetben nem téríthető vissza, mivel a kézbesítési kísérlet megtörtént.

Hogyan kezelitek az adatokat?

A személyes adatokat bizalmasan kezeljük, és kizárólag a megrendelés teljesítéséhez használjuk fel. Az adatkezelés megfelel a GDPR és a magyar adatvédelmi törvények előírásainak. Részletek: Adatkezelési Tájékoztató.

Hogyan működik a rendelés menete?

Kiválasztod a csomagot, megadod a szükséges adatokat (időpont, helyszín), mi pedig összekészítjük az ajándékot és átadjuk neked.

Mikor szállítotok?

Budapest területén hétfőtől vasárnapig, előzetes egyeztetéssel. Az S.O.S. csomagok akár 24 órán belül elkészülnek.

Hova szállítotok?

Budapestre és előzetes egyeztetés alapján közvetlen agglomerációba. 

Ki kapja meg az ajándékot?

A Lesz Ajándék különlegessége, hogy nem a címzettnek adjuk át, hanem neked. Mert a meglepetést te add át, és a pillanat a tiéd legyen.

Lehet személyes üzenetet kérni?

Igen, tudunk a csomag mellé kísérőkártyát biztosítani, mire ráírhatod a személyes üzeneted.

Mi történik, ha egy termék épp nincs készleten?

Csak minőségben és értékben azonos termékre cserélünk.

Változtathatok a rendelésen?

Az elkészítésig igen. Az S.O.S. csomagoknál a gyorsaság miatt korlátozottan.

Hogyan fizethetek?

  • Bankkártyával online 
  • Átutalással (előre)
  • Céges ügyfelek esetén díjbekérő alapján

A fizetésről minden esetben elektronikus számlát küldünk.

Mi történik, ha valami közbejön?

Rugalmasan kezeljük: időpontot módosíthatsz, vagy egyeztetünk új megoldást.

Van visszatérítés / reklamáció lehetőség?

Természetesen. Ha valami nem érkezik meg időben vagy sérülten kézbesítjük, akkor vagy új terméket küldünk vagy visszatérítjük az árát.